Thailand Vakantie  thumbnail

Published Oct 08, 23
8 min read

Roan Vakantie

Onze complimenten voor de reis die je voor ons hebt samengesteld. Een goede mix van alles en de accomodaties waren ronduit top. Logistiek klopte ook alles en de Cubanen aldaar waren bijzonder punctueel. Het leek even mis te gaan met de huurauto - herfst vakantie 2023. Tijdens de bijeenkomst liet de vertegenwoordiger ons weten dat wij de auto bij Rex moesten afhalen

Toen viel het kwartje en samen kwamen we er achter dat de voucher niet klopte. Met hem afgesproken dat hij het één en ander ging verifiëren. De andere dag werden wij gebeld door Kenia en volgens haar waren er 2 reserveringen omdat één van beide de reservering in eerste instantie niet had bevestigd.

Prima auto overigens. Al met al werd het dus allemaal goed opgelost! Een reis om nooit meer te vergeten (vakantie zuid duitsland). Nogmaals onze complimenten! Met vriendelijke groet, Hella Versluis & Jan Pol05-11-2018 T/M 20-11-2018Afgelopen dinsdag zijn wij teruggekomen van 3 weken Cuba. En wat hebben we genoten! Allereerst complimenten, want de reis was tot in de puntjes verzorgd

Wat een fantastisch land, wat een leuke mensen en nogmaals, alle complimenten aan jullie dat het zo goed geregeld was! 😊 Met vriendelijke groet, Robin Nieuwland & Marloes Noort16-07-2018 T/M 07-08-2018We hebben een zeer bijzondere en verrijkende reis achter de rug. We hebben nog geen tijd gehad om een fotoboek te maken.

Bedankt voor het regelen van een zeer mooie reis! Maarten en Lotte Van Yper04-07-2018 T/M 21-07-2018We zijn alweer een paar weken terug van onze reis door Cuba. We kijken terug op een prachtige reis - terug in de tijd - met veel mooie plaatjes, ervaringen en ontmoetingen. Met de door jullie voorgestelde reis hebben jullie onze wensen goed aangevoeld, er was een fijne balans tussen natuur, cultuur en strand.

Vakantie Deltion

Wij willen jullie dan ook hartelijk bedanken voor de perfecte organisatie! Hartelijke groet,Familie de Jonge23-06-2018 T/M 12-07-2018De reis was perfect qua tempo en plaatsen voor ons. Als we andere trekkers tegen kwamen dacht ik vaak: van “oei gaan jullie die plek overslaan, of daar zo lang blijven?” Bij ons was dit niet het geval, het aantal nachten was het correcte aantal die bij elke plaats hoorde.

Ik heb het gevoel dat de reis echt op maat gemaakt was voor ons, gebasseerd op wat wij graag doen! Ook het verblijven in casas particulares raad ik iedereen aan! Kirsten Van de Velde10-06-2018 T/M 25-06-2018Even een update van onze reis naar Cuba! Eerst en vooral zijn wij zeer enthousiast over dit prachtige land en zijn inwoners.

Wat de organisatie betreft zijn we meer dan tevreden over het vlotte en georganiseerde verloop van de reis, excursies alsook de autoverhuur, in elke casa zijn we heel hartelijk ontvangen! De casa in Havana was als accomodatie wel een stukje minder dan de rest van de casas, de vriendelijke eigenaar en ontbijt maakten veel goed, doch deze casa zou ik niet aanraden! De overigen waren wel aanraders, met als uitschieters die in Santiago en Playa Larga, wat werkelijk pareltjes waren! Die in Santa Clara was ook prachtig mooi! Persoonlijk zouden wij Varadero niet meer overdoen, te toeristisch voor ons, wij houden meer van het authentieke, en eventueel een nachtje meer in Viñales of Baracoa blijven of een tussenstopke ergens localer maken, maar das persoonlijke smaak! Ik zal u organisatie zeker aanbevelen.

In Havana werden we wel een beetje overvallen door alle indrukken en de drukte. Elke 5 stappen die je zet biedt iemand je een taxi, excursie of routebeschrijving aan, of staat er een bedelaar naast je (vakantie zomer). Het gekke was dat we dit de laatste dag helemaal niet zo erg hadden als de eerste dagen, we denken dat dat kwam omdat we inmiddels een beetje gewend waren aan de cultuur en er niet meer uitzagen als hulpeloze toeristen haha

Je hoeft maar een klein stukje te rijden en de natuur en omgeving is weer heel anders! De Cubaanse cultuur is zo fijn, de mensen zijn heerlijk relaxt en zelfverzekerd, waardoor we uiteindelijk heel makkelijk tot rust kwamen. De casa's in Viñales, Trinidad en Santa Clara sprongen er voor ons uit, allen vooral omdat de kamers leuk ingericht waren en de eigenaren enorm behulpzaam en aardig.

Vakantie Naar Egypte

Alleen in Cienfuegos had het misschien handig geweest om een casa dichter bij de bushalte te hebben, aangezien we er maar een dag hadden hier en nu aardig wat tijd kwijt waren met heen en weer rijden/lopen. We hadden geen auto, maar de taxi's waren een heel avontuur haha (vakantie gran canaria). Verkeersregels nemen ze niet zo nauw, als ze er al zijn, hadden wij het idee

De wandeling in Las Terrazas was een andere dan stond beschreven, maar wel erg mooi, door de bossen naar het uitkijkpunt (fontys vakantie). Ik was in eerste instantie een beetje teleurgesteld dat we geen waterval gezien hadden, maar die mogelijkheid kregen we nog een keer in Trinidad, dus achteraf was het eigenlijk perfect 🙂 Het paardrijden langs de tabakvelden vond ik geweldig, prachtig uitzicht en hele interessante rondleidingen

De boottocht en lunch op Cayo Levisa waren prima, niet echt een hoogtepunt, maar wel leuk en prima te eten. Voor mij waren de hoogtepunten het paardrijden en een excursie die we zelf geregeld hadden bij een taxichauffeur in Trinidad. Hij nam ons mee naar een prachtig uikijkpunt, een toren die we konden beklimmen, de oude suikerfabriek en de belangrijkste familie van Trinidad.

Een oude man liet ons zien hoe hij in 3 minuten tijd 3 verschillende soorten potjes uit één stuk klei draaide, erg indrukwekkend - zuid-korea vakantie. Mijn moeder kan geen hoogtepunten kiezen, ze vond het geheel gewoon een hele ervaring 🙂Ingeborg Groen01-03-2018 T/M 15-03-2018We zijn gisteren weer veilig teruggekomen in Nederland na een heerlijke vakantie in Cuba! Onze complimenten en dank voor het regelen van deze reis en de prima locaties, alles was top verzorgd, we hebben genoten van dit geweldig unieke land 🙂 Groetjes, Peter en Marja Kerkvliet06-02-2018 T/M 23-02-2018Wat hebben we genoten van een unieke reis! Het was een reis in de ruimte maar ook in de tijd

Hier sprong het verblijf in cienfuegos er zeker uit (sevilla vakantie). Ook de maaltijden die we genoten bij al deze mensen waren superlekker en met liefde bereid. Het hotel in Vinales was heel fijn met het zwembad en het prachtige uitzicht. In Varadero, bij Mily en Orlando logeren en niet in een megahotel had zeker ook zijn charme

Dubai Vakantie

De transporten waren steeds stipt en helemaal in orde. Aan de luchthaven opgehaald worden in een classic car bracht ons meteen in de juiste stemming. De stadstour in classic car en te voet was prima. De paardentour in Vinales werd ook door iedereen gesmaakt. De danslessen waren leuk. Er waren zeer enthousiaste lesgevers maar ook enkele lakse begeleiders.

De aangeboden tips waren perfect te doen …elk van ons bereidde een deel van de reis voor, zo hebben we niet veel gemist. Cuba staat niet onmiddellijk meer op ons programma, ik zou de reis en jullie organisatie zeker wel aanraden. MYRIAM VAN AKEN & CO 01-08-2017 T/M 16-08-2017Goedemorgen, Al weer enige tijd terug uit Cuba, maar deze geweldige reis nog lang niet vergeten.

Het was allemaal even goed geregeld. En dat allemaal met de vouchers… Het begon al bij casa Luly, wat een lieve mensen, en een geweldige plek om te vertoeven zo dicht bij het oude centrum geweldig. Ook de tochten met de taxi en de Viazul waren perfect geregeld. Wat waren we blij met de 2 nachten in het prachtige hotel in Las Terazzas.

Als laatste Vinales. Dat was op het eerste gezicht wel erg toeristisch, maar het dal en de sfeer maakte alles goed. Daar hebben we met een ontzettende leuke gids (Adrian) rondgefietst. Hij vertelde prachtige verhalen en nam ons mee naar zijn ouders. Heeel bijzonder. En daarbij natuurlijk het weerzien van Mn dochter.

Kortom alles was geweldig. Dank nog voor de goede zorgen. Groet HENNY VAN BAKEL02-05-2017 T/M 09-05-2017Reis is perfekt geweest, zowel heen als terugreis zonder problemen kunnen maken (vakantie in duitsland). Behoudens de gebruikelijke wachttijden geen enkele vertraging of andere narigheid gehad. Vliegen met KLM is bijzonder goed bevallen. Cuba/Havana vonden we erg indrukwekkend, indrukwekkend in de zin van “hoe is het mogelijk dat mensen zo kunnen leven”, natuurlijk we zaten in Havana Vieja en er zijn ook delen van de stad waar “normale” huizen staan maar het deel waar wij zaten benadrukt nog maar eens hoe goed we het in Nederland hebben

Turkije Vakantie

Echte hoogtepunten. In Havana het gevoel van het zijn in Cuba, het land van Fidel Castro. vakantie huis huren. Iets waar we ons vanuit het verleden wat van voorgesteld hadden en ter plaatse hebben kunnen zien dat het leven daar erger is dan wat we gedacht hadden. De inwoners waren allemaal zeer zeer vriendelijk en hebben op al onze vragen een antwoord gegeven, hebben ons dingen laten zien van hun zelf, hoe ze woonden en werkten

Onze allereerste maaltijd in Havana was in El Chanchullero ( de zaak met de mannen met bretels), goed gegeten met een lokaal biertje erbij en dan 44 Euro moeten afrekenen was opzienbarend. We hebben nog eens gevraagd of hij niets vergeten was en hebben afgerekend met een riante tip. Dat we een dag later op een terrasje meer dan 300 euro moeten afrekenen was een eigen foutje, hadden we maar moeten vragen wat het kostte voordat we iets bestelden.

We hebben er gemengde gevoelens aan over gehouden, positieve gevoelens dat wel maar het verschil Havana – New York is mega groot. Welk cijfer zouden jullie de reis geven? Van 1 – 10 een acht/negen en waarom geen 10. Er is altijd wel iets wat anders zou kunnen of beter zou kunnen.